Stahovani posty jinak

pons na post.cz pons na post.cz
Pátek Listopad 12 07:35:25 CET 1999

Dobry den,
mam jediny pocitac s linuxem v siti windows. Pro stahovani posty jsem pouzival Netscape v Debianu. Ted jsem presel na RH6.1 a Netscape 4.61-12 mi nefunguje pri naprosto stejnem nastaveni. Po pokusu o stazeni posty zatuhne bud jen on nebo dokonce cela X.
Rad bych se zeptal:
1 - netscape se mi zda nejak cely divny i browser potrebuje nekolik minut (!) po startu aby zacal reagovat. Muze byt chyba v jeho verzi?
2 - nesla by posta cist i jinak? nevim ale co bych pro to mel udelat, treba abych mohl postu cist mutt-em. Musim zprovoznovat sendmail? (to neumim).
Dekuji za pomoc zacatecnikovi
Karel Pons

 Jsou uz Vase oblibene stranky na
 *** http://NAJDI.TO ?