Bootovatelne CD s otazkou?

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Pátek Listopad 12 11:04:36 CET 1999

Petr Snajdr wrote:
>     nevite jak vyrobit CDROM z nich by slo nabootovat (potud
> to vim take), ale s tim, ze by se nejdrive objevila
> nejaka hlaska jako "pokud chcete bootovat z CDROM, stisknete
> to 5 sec. jakoukoliv klavesu" a pokud by se tak nestalo, bootovalo
> by se z neceho dalsiho......
Je to stejne tezke, jako napsat takovy soft pro bootovani
z diskety. :-)
Nejcasteji pouzivany zpusob bootovani z CD je vytvoreni si boot
diskety a ta se pak sektor po sektoru vhodne nasype na zacatek
CDcka (tohle zaridi palici soft ktery to musi umet).
Obsah tohodle image se z CDcka nasype do RAMky a BIOS to spusti
jako emulaci disketove jednotky (tenhle image se zkratka
tvari jako A:), takze se daji predpokladat drobne komplikace
s pristupem k disketove jednotce v dane chvili.
Nijak hluboce jsem to nezkoumal, jen si to zkusil cvicne
vyrobit pro bootovani DOSu z CDcka (v CDRWin softu).

	Majkl (majkl na tesnet.cz)