novy kernel a modules

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pátek Listopad 12 10:37:44 CET 1999

Ahoj,

na pokraji smrti hladem, na pokraji smrti mrazem, na pokraji
smrti vysilenim jsem zkompiloval jadro 2.2.cosi, udelal
make bzImage, make modules i make modules_install.
Ten kernel nabootuje, ale na konzole jsou hlaseni (insmode ?),
ze nenasel moduly sound-slot-0 a soundlow (tohle jmeno bez
zaruky).
Jelikoz se s tim hraju prave kvuli zvuku (mam CMIxxxx na MB),
ptam se: co to jako ma znamenat ? Proc tam ty moduly nejsou ?
V adresari modulu jsou soubory s datem, kdy jsem ten kernel
kompiloval, takze stare veci to nejsou.

Diky,
	Michal

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz