zly hdd zhodi linux

matus.uhlar na in.nextra.sk matus.uhlar na in.nextra.sk
Pátek Listopad 12 11:36:14 CET 1999

Zdrvicko,

mam jeden hdd ktory mi po 2 rokoch poctivej prace zrejme dosluzil. Zacal mi
padat system najprv som mal podozrenie na chybny radic ale ked to zacalo sa
rucat aj v inom stroji zacal som mat podozrenie...

prehnal som cez neho parkrat badblocks. resp. skusal som z rychlostnych
dovodov rozdelit na 4 particie, badblocks -s -v -w /dev/hdc1 <cojaviem>
najlprv fungovalo pekne ale potom sa mi system zrutil, hodil na konzolu
nejake hlasenia o cojaviemcom a naposledy som bol rad ze sa mi na druhej
konzole podarilo spustit sync...

je to normalne aby sa linux zdrbal kvoli chybnemu HDD na radici na ktorom je
len on... a ked sa ten hdd nepouziva ? hmmm

--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NEXTRA, Slovakia; IRC admin of *.sk
 uhlar na fantomas.sk; http://www.fantomas.sk/; http://www.nextra.sk/