Konfigurace squida - pokracovani

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Listopad 12 12:13:55 CET 1999

>       podarilo se mi nejak vrazit do konfiguraku /etc/squid.conf, aby
> urcite skupine uzivatel povoloval/zakazova v urcitou dobu na urcite
> adresy pristup.
>
>       Moje otazka zni: Da se nejak omezit stahovani souboru z
> Internetu prostrednictvim Netscapa?

neviem o tom ze by squid kontroloval typ prehliadaca. podla mna je mu to
jedno. ale odpoved zni eano da sa. vsak ste sam napisal ze sa vam to
podarilo :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }