XF86 setup

matus.uhlar na in.nextra.sk matus.uhlar na in.nextra.sk
Pátek Listopad 12 12:15:31 CET 1999

Jan Moravec <konf-linux na suse.cz> wrote:
-> Nechci podcenovat ten monitor, osobne ho neznam, ale z on-line dokumentace
-> jsem se docetl, ze pri 1600x1200 umi jen 65Hz. To ze Wokna tvrdi 70, tomu
-> moc neverim. Me doma u AOC tvrdej taky nejakej vyssi udaj a pritom v linuxu
-> ma min a min poblikava (tudiz me min bolej ocka :)))

no na windowsoch som to nastavil a sam monitor v menu zahlaail 70 hz
pohral som sa s tym parametrom a dosiahol som nieco, zatial s tym nie som
velmi spokojny.
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NEXTRA, Slovakia; IRC admin of *.sk
 uhlar na fantomas.sk; http://www.fantomas.sk/; http://www.nextra.sk/