kernel po natazeni zrebootuje PC

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Listopad 12 12:16:23 CET 1999

On Fri, 12 Nov 1999, Michal Krause wrote:

> To je malo. Kdyz jsem tohle kdysi resil, bylo nutne pouzit binutils 2.8
> nebo 2.9.

Takze jsem stahl a nainstaloval binutils-2.8.1.0 , dal ldconfig a znovu
zkompilil kernel. Jenze na konci mi to hodilo chybu - objdump si stezoval
ze je pousten s parametrem -k ktery nezna (ach jo neni to jednoduche).

Zkusil jsem vratit zpatky objdump z 2.7.0.3 a kernel se dodelal a dokonce
uz i funguje ... Asi to bude chtit ugrade na RH 6.x a kernel 2.2.x - ten
stary kernel uz neni moc podporovany ...