Samba+win95,SNMP

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Pátek Listopad 12 12:59:36 CET 1999

On Fri, 12 Nov 1999, Igor Bujna wrote:

> chtel bych nastavit sambu a Win9x clienta, tak aby pri kazde prisle
> poste vypsal danemu uzivateli zpravu, ze mu prisla posta a od
> koho.

Ja mam zatim jen, ze mu prisla zprava a jeste sjou problemy s tim, ze
samba (presneji smbclient) mi do WinPopup dorucuje zpravy ne podle jmena
prihlaseneho uzivatele ale jen podle jmena pocitace, tedy pokud uzivatel
sedi u vlastniho pocitace, tak dostava, kdyz sedi jinde - nema zadne
upozorneni, kdyz u uzivatelova pocitace sedi nekdo jiny, tak zpravy
dostava nekdo jiny.

Do home adresare kazdeho uzivatele jsem dal:

1. soubor .procmailrc
	:0 c
	| ~/notifymail

2. soubor notifymail
	#!/bin/bash
	echo Zprava_o_poste | smbclient -M jmeno > /dev/null

A pro zpravy dosle, kdyz neni uzivatel prihlasen volam pomoci crontab
jiny notify mail (viz priloha). No idealni by bylo, volat ho chvili po
prihlaseni, ale to zatim nevim jak.

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.....
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic