Re: Často kladené dotazy

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Pátek Listopad 12 14:52:44 CET 1999

On 12 Nov 99, at 14:07, thus spake Zdenek Pytela:

> 	Zatím v této konferenci hledám odpověď na otázky:
> Co si o tom myslíte?

Mne se ten napad libi, nakonec jsem to tady uz navrhoval - viz archiv ;-)

> Má něco takového vůbec naději nebo selže na úbytě pro totální nezájem z obou
> stran, nabídky a poptávky?

Podle toho, jakou jsem dostal odpoved (archiv, zari 99), jsem dost skepticky.

> Zapojí se někdo do tvorby?

Budu-li schopen na nektery z dotazu fundovane odpovedet (coz nepokladam za
pravdepodobne, patrim spis do skupiny lidi, kteri by si je radi precetli).

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!