asto kladen dotazy

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Listopad 12 16:03:59 CET 1999

Zdenek Pytela <letty na mrakoplas.phil.muni.cz> wrote:

 : 	Zatím v této konferenci hledám odpověď na otázky:
 : Co si o tom myslíte?

Je to dobry napad, a urcite to pomoze, aj ked mam dojem ze linux na linux.cz
je prilis siroko zamerana na to, aby sa existencia faq prejavila vyrazne.

 : Má něco takového vůbec naději nebo selže na úbytě pro totální nezájem z obou
 : stran, nabídky a poptávky?

Kym sa to neskusi tak sa to neda zistit :-)
Zalezi od cloveka co to robi - ci sa tomu bude venovat a ako...

 : Zapojí se někdo do tvorby?

Moje odpovede mozem spracovat do vhodnej formy, alebo odpovedat aj na
nejake ine otazky (v ramci mojich moznosti), pripadne som ochotny pomoct
aj inak ak sa bude dat.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |