Disky

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pátek Listopad 12 16:11:11 CET 1999

Zdravim vsechny!

    Stala se mi na Linux serveru zajimava vec. Mam tam takhle
rozlozene disky:

dos  /dev/sda1
swap /dev/sda2
/   /dev/sda3
/home /dev/sdb1
/usr  /dev/sdc1

/dev/sdb1 zacal hazet chybove hlasky do syslog typu HW I/O error a tak.
Byl uz postarsi a tak jsem si rekl ze by se mel vymenit. Byl vymenen a
po restartu
pri kontrole disku fsck (takova ta obvykla kontrola, kterou linux
provadi) mi to
zacalo hazet na obrazovku HW I/O errory na disk /dev/sda3. Udelali jsme
s tim
(jeste s jednim servisakem) kde co, ale nezbavil jsem se toho.

Radic je tam ADAPTEC 2940AU, jadro 2.0.36. Nevite nekdo cim to?
Ten disk je pomerne novy a dosud chodil bez problemu. Nemuze se to nejak

hadat?

                             Diky za kazdou radu

                                                Miroslav Lednicky

P.S.: Jak se da udelat korektne "otisk" Linuxove distribuce na jiny
disk?

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

FIDO:   2:421/46.10 na fidonet.org

WWW:   http://www.spszl.zln.cz/~lednicky