Apache na Linuxu

David Sauer davids na penguin.cz
Sobota Listopad 13 13:41:00 CET 1999

    Marek> Helou all, precetl jsem si na webu srovnani web serveru se
    Marek> systemem a Linux s Apachem dopadl pry na poslednim miste. Co si

Kde ?

    Marek> o tom myslite ? Sam zacinam hledat nejvhodnejsi reseni pro nas
    Marek> budouci server a byl jsem presvedvcen, ze Linux bvude
    Marek> nejvhodnejsi reseni.

Zalezi na pouziti. Pokud mate 100MB lokalni sit se 400 klienty, a budete
chtit staly pristup vsech techto klientu, pak zkuste treba neco od MS.

  Pokud chcete server s rozumnym vykonem, dobre konfigurovatelny, se
slusnou podporou a pristupem ke zdrojovym textu (treba abyste si mohl
pridat neco specialniho), pak bude apache pro vas.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)