NETSCAPE CALENDAR

MK mkalenda na email.cz
Neděle Listopad 14 15:43:52 CET 1999

zdravim, nevite jestli nekde kedo nepestuje a neslechti netscape calendar
server ?? na natscape.com je jen nekolik verzi a asi by stacila nejaka
emulace,
pripadne co by jste radili pro SW na organizovani casu, prusvih je v tom ze
jedna stanice bezi pod windows ...presneji na notebook si dat linux zatim
netroufam, presneji nemuzu si to dovolit (mam pod Wxx specializovany SW)

> velkymy diskamy a vlasnil som aj pentium ktore malo problem z rokom 2000 a
> testovaci soft ho zaradil medzi nepouzitelne :) (rok vyroby 1998)

to dela hromada software i kdyz PC problem nema. V Brne na Radnicke c
prodejne Hi SHOP je jako pokladna 286 12Mhz 1024Kb Ram z roku 1982 a byslite
ze neni pripraveno na rok 2000 ? to by jste se (kupodivu) divil ...
mam doma dve 38633 s 16 MB ram a jak si to slapou ! dokonce i rc5 lusti :-)
sice jedou cca 43.kK/s ale lepsi nez by s porad nudilz. Nikdy se jich
nezbavim

s pozdravem Martin Kalenda