netstat a stav TIME_WAIT

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pondělí Listopad 15 09:07:47 CET 1999

> tohoto stavu, ale kazda ta veta IMHO znamena trosku neco jineho).

	IMHO ne, pokazde se ceka na nejaky provoz, ktery by teoreticky mohl z
druhe strany dojit v okamziku, kdy ja zavru spojeni, druha strana neco
poslala, nyni mi poslala ACKcko, jenze kdo zaruci, ze nejake IP
datagramy nesly po siti jinymi cestami, tudiz, ze ACK dorazilo drive nez
ostatni pakety vyslane pred ACK?

	Nemam to potvrzene, nicmene jsem to testoval na poradne zahulene
lokalni siti (NetBEUI s 20 kompy udela sve'-)) s vice smerovanima
(koleje VUT) a docela se mi to takto jevilo...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz