Často kladené dotazy - STOP!

Pondělí Listopad 15 09:32:31 CET 1999

Velmi prosim pana inzenyra, aby nezahlcoval konferenci jednoradkovymi
prispevky, ktere nasleduji za zbytecnymi traktaty. To plati i pro
ostatni obec ctenarskou. Mam _VELKE_ cukani dat si podobne
"prispevatele" do ~/.ignore.

PS: pokud si pan inzenyr mysli, ze jsem ho urazil a jeho retezce
bezcennych prispevku jsou muj vymysl, muze mi odpovedet na soukromou
adresu (naplni tim skutkovou podstatu minuleho odstavce). Pokud se nad
sebou jen trochu zamysli, zacne treba pracovat na tom FAQ, o kterem tady
vsichni zatim jen kecame a tim me presvedci, ze bych mel o nem opravit
svuj nazor (coz rad udelam, pokud nebude platit to, co jsem
zkritizoval).

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

> [...]
[...]
[... a tisic dalsich mailu]