mys a X

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Listopad 15 09:47:34 CET 1999

On Mon, Nov 15, 1999 at 09:10:09AM +0100, Martin Bednar wrote:
> Pouzivam RH6.1cz, stava se mi, ze pokud se prepinam z Xek do textoveho
> rezimu a zase zpatky, prestane mi funguvat mys.
> Spravi se to po te co udelam gpm restart. Cim to, co s tim ? Pomuze novejsi
> jadro, nebo nejaky patch na Xka ?

  Deje se mi to take od te doby, co jsem upgradoval Debian z 2.1 na 2.2
  (unstable). Stane se to pri prvnim spusteni X z konzole. Dalsi spusteni
  uz je v pohode, tady je to prvni:

  startx
  Ctrl+Alt+Backspace
  gpm restart
  startx

  Taky nevim, proc, ale myslim, ze to bude nekde v gpm, protoze kdyz ho
  vyradim, je to v pohode (gpm byl ve slinku jiny). Zkusim asi downgradovat
  na starsi gpm.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."