Genius NetMouse Pro a linux

Milan Pikula - WWW www na banan.napri.sk
Pondělí Listopad 15 10:59:37 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999 pvokoun na spolana.cz wrote:

W>Zdravim,

Ahoj,

W>Nez jsem presel na linux koupil jsem si krasnou hracicku %subj., cetl jsem
W>3-Buttons-Mouse howto, a podival jsem se na prislusny odkaz
W>http://www.inria.fr/koala/colas/mouse-wheel-scroll/, ale tam jsem se
W>dozvedel, ze tento typ mysaka jeste nikdo nezkousel rozchodit. Funguje to
W>nekomu?

je zasadny rozdiel medzi "genius netmouse" a "genius netmouse pro". Tu
prvu mam v pocitadle, ta druha ma podporu v gpm pod nazvom "netmouse".
Osobne som zatial videl netmouse pre "bezny" seriovy port a netmouse pro pre
ps/2 port. Posielal som autorom gpm patch s podporou pre moju "netmouse",
ale vyzera, ze ho odignorovali.

Kazdopadne, NetMouse Pro by mala behat s gpm - v Xfree sa da pouzivat cez
"repeater", pise sa to v dokumentacii ku gpm a vselikde inde.

S pozdravom,
	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk