Instalace mySQL

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 15 10:04:57 CET 1999

On Sun, 14 Nov 1999, Adam Mika wrote:

> Zdravim vsechny,
>   Apache se mi uz podarilo nainstalovat (nemel jsem nainstalovano
> glibc-devel nebo co), ale ted mam dalsi problem. Instaluju mySQL a to mi
> hlasi:

> checking wheter the C++ compiler (c++   ) works... no
> configure: error: installation or configuration problem: C++ compiler cannot
> cre
> ate executables.
> #
>
> Ted uz ale fakt nevim co s tim. Zkousel jsem jeste doinstalovat nejaky
> [...]

 No bud opravdu mate neco nenainstalovano, a nebo take muze (ale nemusi) byt
problem na strane ./configure v MySQL. Ja jsem se s timto setkal, kdyz jsem
se pokousel kompilovat program 'kim' na novem Debian-potato. Hlaska byla
stejna (a nesmyslna). Chyba byla, ze pred tim nez se konfigure pokousi
checkovat C/C++ tak nema nastaven CFLAGS. Nechapu cemu to vadi, ale stalo se
mi to... Pokud je zadan nejaky parametr ke kompilatoru tak ./configure
vypisuje napr. "Checking wheter the C++ compiler (c++ -O3) works... "

Ale mozna je to uplna blbost.. je mi divne, ze by v autoconfu a spol.
byl tento bug... :-))

						Karel