mys a X

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Listopad 15 11:05:50 CET 1999

Ferdinand Prantl <Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz> wrote:
 : On Mon, Nov 15, 1999 at 09:10:09AM +0100, Martin Bednar wrote:
 :> Pouzivam RH6.1cz, stava se mi, ze pokud se prepinam z Xek do textoveho
 :> rezimu a zase zpatky, prestane mi funguvat mys.
 :> Spravi se to po te co udelam gpm restart. Cim to, co s tim ? Pomuze novejsi
 :> jadro, nebo nejaky patch na Xka ?

 :   Deje se mi to take od te doby, co jsem upgradoval Debian z 2.1 na 2.2
 :   (unstable). Stane se to pri prvnim spusteni X z konzole. Dalsi spusteni
 :   uz je v pohode, tady je to prvni:

 :   startx
 :   Ctrl+Alt+Backspace
 :   gpm restart
 :   startx

 :   Taky nevim, proc, ale myslim, ze to bude nekde v gpm, protoze kdyz ho
 :   vyradim, je to v pohode (gpm byl ve slinku jiny). Zkusim asi downgradovat
 :   na starsi gpm.

Mam potato a obcas (ale nie vzdy) pri spusteni svgalib apikacii (dosemu a pod)
mi tiez prestane ist gpm.
Niekedy v minulosti prestala fungovat mys uplne pre svncviewer (vyzera to ako
keby som mal zle nastaveny typ mysi, ale urcite je dobre), ale kedze to
uz velmi nepouzivam, nevsimol som si kedy sa to pokazilo.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |