Jaky POP3 server

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Listopad 15 12:44:18 CET 1999

Dne 15.11.1999 Kristof Petr napsal

> Mel by jste tam najit Cyrus IMAP.

Hm, tak jsem na to koukal a nejak nechapu jejich licenci. Nasel jsem v
distribuci tri ruzna licencni ujednani a zminku, ze pro nektere casti
plati to a pro jine zase ono. Ktere casti to ovsem jsou, to uz jsem se
nedozvedel.
Vsechno ale nasvedcuje tomu, ze pro nase ucely, tedy komercni poskytovani
emailu, jakozto soucast placeneho webhostingu, jej neni mozne pouzivat
zdarma.

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.