problem s instalaci RH6.1 na UltraATA/66 harddisk

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 15 14:05:58 CET 1999

On 15 Nov 1999, Ondrej Martinek wrote:

> Ahoj,
>
> mam harddisk pripojeny na kartu UltraATA/66 (HPT366) a instalator RedHat 6.1
> ho nedokaze detekovat.  Muzete mi nekdo, prosim, poradit jak linux
> nainstalovat?

Zdravim,

  prehodte si pro instalaci disk na klasicke IDE. Po instalaci si
zkompilujte jadro 2.3.13 nebo novejsi. (Urcite novejsi... v kodu driveru
hpt366 byly jeste nejake zmeny). S novym kernelem pak disk prehodte
zpatky. Nebo muzete zkusit rucne (jestli se odvazite) pridat ovladac k
hpt366 do stabilniho jadra - jestli se nepletu (kdyztak me opravte), v
kernelech stabilni rady ovladac k hpt366 jeste neni.

							Jim

PS: Jestli si netroufate s kernelem vice experimentovat, proste nechte
disk na std. IDE rozhrani a RH 6.1 by vam mel vesele slapat.

  .~.     Jan Jirmásek
  /V\     jim(at)penguin.cz, http://www.penguin.cz/~jim
 // \\
/(   )\   Linux, the choice of a GNU generation.
 ^^-^^