GTK & Windows9X

Vladimir Michl michlv na penguin.cz
Pondělí Listopad 15 16:09:48 CET 1999

On Wed, 10 Nov 1999, Ivan Cicha wrote:

> nemate nekdo nejake blizsi informace jak je to s GTK na Windowsech ?
> Sice z www.gtk.org je odkaz na GTK+ on Win32, ale to je spise o
> GIMPu.

Je dobre stahnout si cygwin (gcc portovane pro Win32) z
http://sourceware.cygnus.com/cygwin.

Potom vyvojove balicky z toho mista kde je port GTK pro Win32.
Balicky jsou potreba jak glib, gtk, gdk, .. tak extralibs.

Cygwin se nainstaluje do adresaru c:\cygwin...

Hlavickove soubory, knihovny atd je dobre umistit do stejnych adresaru
jako na Linuxu (\bin, \usr\include, \usr\lib, ...).

To by asi mohlo stacit. Minuly tyden jsem to zkousel (mel jsem jednu
testovaci aplikaci a fungovalo to).

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *