MPEG prehravac pro Linux

Michael Nemeth mnemeth na cnc.sk
Pondělí Listopad 15 16:27:44 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999, you wrote:
> zdravim vsechny,
>
> shanim nejaky sikovny prehravac MPEGu pro Linux, myslim tim takovy, ktery
> se nemusi ovladat jen z prikazove radky.
>
> Zkousel jsem:
> - MpegTV, ale ten se pri prehravani seka a navic je to shareware a po
> minute vypina zvuk
> - smpeg, vyborne prehrava, ale bohuzej jde to jenom z prik. radky
> Takze diky za jakykoliv odkaz na neco fukcniho.

Smepg pouziva program Xtheater URL teraz neviem :-(( nad gtk+ ale k jeho
vyskusaniu som sa zatial nedostal lebo mam problemy s kompilaciou
horeuvedeneho smpeg. Kompilacia zbehne O.K (po malej uprave ./configure), ale
pri linkovani mi vypise nasledujuce hlasky s ktorymi si neviem rady.

./.libs/libsmpeg.so: undefined reference to `__rtti_user'
./.libs/libsmpeg.so: undefined reference to `__rtti_si'
./.libs/libsmpeg.so: undefined reference to `__throw'
./.libs/libsmpeg.so: undefined reference to `terminate(void)'
./.libs/libsmpeg.so: undefined reference to `__eh_pc'
./.libs/libsmpeg.so: undefined reference to `__rtti_class'

rpm-ko nemozem pouzit lebo vlastnim len linux-mandrake 5.3 s glibc 2.0 :-(((

                                      Michael