nahrada za diald

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Listopad 15 17:36:04 CET 1999

Protože se mi jednou nepodařilo rozchodit diald s jádrem 2.2.12smp, nezbylo mi
než využít možnost demand dial v pppd. Když jsem řešil problémy, jak ovlivnit
napojování, tak mne napadla jediná možnost - přes ipchains ovlivňovat "output"
pro zařízení "ppp0".

Sice to nebylo tak 'hezké' jako konfigurace diald, ale podle všeho to zabralo.
Jenže tímto způsobem nelze nijak ovlivňovat, jaké protokoly udrží spojení
déle, a jaké krátce (například aby vyřízení pošty nedrželo linku dlouho po
svém ukončení).

Slávek.