ncurses+C

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 15 18:04:18 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999, Igor Bujna wrote:

> Zdravim,
>
> pisi program pod linuxem v c-cku s knihovnou ncurses a potreboval
> bych poradit--> pri zobrazovani u kazdych obrazovek co jsem si
> vytvoril, mam na 1.radku banner(popisek) a potreboval bych jestli
> by slo pridat k nemu aktualni cas-->hodiny.
> Nevite nekdo jak na to?.
> Diky

A v cem je problem? Proste pres nejakou funkci (napr. strftime) s rodiny
funkci v time.h si vyrob string s casem a ten zobraz na terminal.
Pochopitelne pokud ho chces mit stale aktualni tak toto misto budes muset
neustale prepisovat atd...

							Karel

Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>                      http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

Docs:         http://docs.linux.cz                          (big docs archive)
Kim Project:  http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/kim/              (process manager)
FTP:          ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/              (C/ncurses/PgSQL)