Zamrzani!!!

Jan Vybiral jvyb7688 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 15 18:40:50 CET 1999

Hi!

Spolecne s pocasim zacal zamrzat i muj pocitac...
Po nekolika minutach chodu (pod Linuxem) se objevi hlaska typu

Invalid argumet: 0000
CPU: 0
EIP: 0010:[<0011b060>]
EFLAGS:00010202
Nasleduje vypis registru eax,ebx,...
Process modconf (pid:261, process nr:10, stackpage=041370000)
Vypis Stacku, Calltrace, Code...

Myslim, ze chyba by mohla byt v pameti. Nevite nekdo o malem programu pod
DOS (nic jineho mi ted nejede...), ktery by se vesel tak na jednu, dve
diskety, byl nekde verejne k stahnuti na netu a byl schopny dukladne
otestovat HW (napr. HIMEM.SYS zadnou chybu nenasel...).
Diky

Jan Vybiral

P.S. Pokud zmineny program vlastnite a neni prilis velky, privitam mi
zaslani postou. Diky.