ncurses+C

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 15 19:57:24 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999, Igor Bujna wrote:

> Prave se mi jedna o neustale prepisovani, ale neslo by tohle strcit
> do nejake funkce.
> Dik

...slo, musis si ji ale napsat :-)

Obavam se, ze nejak v urcitych intervalech to tam bude muset psat ten tvuj
program, protoze nejake "mimo-programove" reseni asi neni. Tedy je: napr.
signal alarm a fukce, ktera ho chyti a pak zapise na terminal cas. To je
reseni ktere sice bude mimo deni ve vlastnim programu, ale zaroven to bude
presne to co se u signalu nema delat.

Reseni (dobre) je nechat si posilat alarm napr. kazdou 1 min. a v handleru
pro tento signal jen nastavovat nejakou promennou (a tim minimalizovat cinnost
teto funkce), no ve vlastnim programu tuto promennou checkovat a dle toho
zapisovat na screen. Predpoklada to, ale ze program je stale "zivi" tedy
neceka moc dlouho na klavesu atd.. (to lze v ncurses nastavit pro getch()
pomoci timeout() atd..). Kazdopadne je to dost kodu jen proto, aby se nekdo
nemusel divat na hodinky :-)

						Karel