nefunkcni pppd na RH6.0

Jiri Polach clarinet na atlas.cz
Pondělí Listopad 15 20:58:15 CET 1999

>Mam RH6.0, a modem WELL 56 (FM56-BT). Pokus o pri pojeni k internetu probiha
>takto: Modem vytoci cislo a spoji se s druhym modemem. Potom se overi meno a
>heslo a pak spadne pppdemon. Zkousel jsem prihlaseni pres kppp. Vzdy
>skounilo hlaskou pppdemon neocekavane skoncil. Podobne to bylo pri
>prihlaseni prostredky RH - nastaveni PPP pres linuxconf. Do internetu muzu

No, nemam to nijak zvlast overene, ale onehdy jsem narazil na zvlastni vec.
Nemate nahodou v pocitaci taky sitovou kartu a nastavenou default route?
Zkuste ji pred pripojovanim pomoci ppp zrusit ('route del -net default' nebo
vubec drasticky 'ifconfig eth0 down') ...

A dejte mi prosim vedet, jak to dopadlo.

Jiri Polach