Instalace mySQL

Adam Mika bnm na bnm.cz
Pondělí Listopad 15 23:15:53 CET 1999

No je zajimavy, ze tohle treba mam. Sice starsi (1.0.2-8), ale to snad
nevadi, ne?
A jeste by me zajimalo jestli by nekdo nedokazal napsat obecny postup,
co musim mit za baliky, abych mohl instalovat aplikace ze zdrojovych
kodu. Moc by mi to udelalo radost a urcite by to i ulehcilo par mailu
konferenci. Konkretne potrebuju instalovat - Apache, mySQL, PHP,
fetchmail, qmail, ezmlm a jeste dalsi. Vse bych chtel instalovat ze
zdrojovych kodu.

PS: Jestli se nekdo takovy nenajde, tak bych nekoho poprosil, jestli
by mi s tim za nejakou financni odmenu neprisel domu pomoct (Praha) a
nebo to se mnou nenastavil pres net.

Diky

--
s pozdravem...