Bord 4x Pentium II

David Trcka trcka na poda.cz
Úterý Listopad 16 07:12:17 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999, Petr Vanicek wrote:

> Pro vypocetni aplikaci, ktera spotrebuje hodne pameti a procesoru
> potrebuji zakladni desku ktera by umela zhruba nasledujici:
>
> 2GB RAM
> 4xPentium II (III) 500MHz
>
> Takovou aby na tom behal linux. Aplikace je komercni, vyceprocesorove
> systemy umi a na
> linuxu jsem ji na viceprocesorove konfiguraci testoval.
>
> Ma nekdo nejake pozitivni ci negativni reference?

Doufam, ze nekecam, ale mam ten pocit, ze PII (pokud to neni Xeon) jede
maximalne ve dvou.
Na okraj, smim vedet, co to je za aplikaci, ze potrebuje tak _sileny_ vykon?

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600