Instalace Apache

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Úterý Listopad 16 09:50:14 CET 1999

Adam Mika wrote:

> Dobry den,
>   pokousim se uz ponekolikate instalovat Apache, ale porad s neuspechem.
> Postup je nasledujici:
>
> ** A test compilation with your Makefile configuration
> ** failed. This is most likely because your C compiler
> ** is not ANSI. Apache require an ANSI C Compiler, such
> ** as gcc. The above error message from your compiler
> ** will also provide a clue.
>  Aborting!
> #
>
> Muzete nekdo poradit?

Asi to nebude ten pripad, ale me se uplne stejna (!) hlaska
objevila, kdyz jsem tusim prekonfiguroval php, znovu neprelozil
a tuto nove nakonfigurovanou a postaru prelozenou verzi jsem
predhodil apacovi...
Nejsem si uz jisty, co jsem to tehdy presne delal, je to nejaky
ten tyden. Ale potrapilo me to dost :-(