AGP/linux

Úterý Listopad 16 12:03:33 CET 1999

Ivan Vavra napsal:

> Zdravim vsechny,
> s linuxem vice mene zacinam. Zkousel jsem nainstalovat linux RH v.5.1 na
> pc s iPentiem II-350, AGP sbernice, graf.karta ATI Rage Fure 16MB a nesla
> mi grafika. Na klasicke 486 s PCI, S3-1MB se instalace zdarila.

pokud pracujete v textovem rezimu, tak vas to, jestli je karta na PCI nebo AGP
nezajima a funguje porad stejne. Jinak asi chudak DOS.

Pokuk myslite xserver, tak viz. archiv a SuSE nebo pres VESA framebuffer

> Je problem ve sbernici AGP?
> Mam sanci na vyse zmineny stroj linux nainstalovat?

Ja mam K6, a AiW Pro 16MB a chodi to. V 2.3 jadrech je podpora aty128fb
a takove rozliseni 144x54 v 80 Hz je proste super.

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz