Vypaleni RH 6.1 CZ

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Listopad 16 12:19:31 CET 1999

On Tue, 16 Nov 1999, Jakub Vosahlo wrote:

> Bude nekdo tak hodny a poradi mi, jak vypalit CD z RH 6.0 CZ z ftp.muni.cz?
> Soubor ma koncovku .img, ale muj software WinOnCD 3.5 se k tomu nezna.
>
> Doufam, ze mi bude pomozeno, vzdyt chci prejit z Win na Linux ;-))

Uz jsem to navrhoval nekdy drive, ze by se ta koncovka mela zmenit na
*.iso, protoze BFU z Win to dela problemy.

Jinak vezte, ze je to KLASICKY ISO IMAGE, ktery by mel kazdy lepsi soft
umet vypalit, staci pouze zmenit koncovku. Prakticky to mam overeno na
Adaptec Easy CD, ktery je u vypalovacky HP 8110i.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |