Vypaleni RH 6.1 CZ

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Úterý Listopad 16 12:30:04 CET 1999

 > Bude nekdo tak hodny a poradi mi, jak vypalit CD z RH 6.0 CZ z ftp.muni.cz?
 > Soubor ma koncovku .img, ale muj software WinOnCD 3.5 se k tomu nezna.
 >
 > Doufam, ze mi bude pomozeno, vzdyt chci prejit z Win na Linux ;-))

Jednoduse kdyz spustite WinOnCD tak se pta co je to zac vy vyberete track image
( ikonka nuly a jednicky)
no a potom ten file pretahnete (myslim .img) do projectu a date vypalit

                                                                  Bye Sam

PS: Doufam ze se nepletu rikam to po pameti uz dlouho pouzivam jiny soft na
Linuxu.