Problem s mount

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Úterý Listopad 16 15:52:26 CET 1999

Preji pekne odpoledne,

mam takovy problem s mountem. Mam RH5.2 s kernelem 2.2.10 a potrebuji na nej dostat mount 2.9o popripade 2.9u. Problem je ale v tom, ze RPM-ko je pro RH6.x, takze na ten muj 5.2 nejde nainstalovat - hlasi chybne zavislosti .... Sosnul jsem si tedy src.rpm, ale to nejde prelozit. Nemate nekdo prosim zdrojak od toho zpropadenyho mountu, nebo popripade url. Prosel jse cely strom slakware a tak jsem to nenasel...

Je to pro me zivotne dulezite a zatim nevim, jakym smerem se mam vydat. Dnes nemohu delat upgrade systemu, protoze to je zivy server pro mnoho a mnoho uzivatelu ...

Dekuji za pripadou pomoc

Jaroslav Pribyl