zdielanie disku Linux & Win98

Úterý Listopad 16 16:05:36 CET 1999

Dna 16. Nov 1999 o 11:57, Jan ' Kozo ' Vajda napisal(a):
> :> Tipnul bych, ze se neshodly pristupy pres LBA ve Wirxx a Linuxu, ktery
> :> jede pres C/H/S mod. Resenim by mohlo byt nastavit v BIOSu mod NORMAL,
> :> pripadne Linuxu rici o LBA modu.
>
> ako povedal linuxu o LBA ?
> sorry .. mozno je to trivialita .. ale neviem ..
????
predsa to ze aku ma disk geometriu si vie kernel pri starte zdetekovat uplne
sam.. a to ze je LBA je imho uplne vporiadku...

co sa tyka particie d, ako spominas.. mam vazne podozrenie ze je to ext2fs
particia, ktoru mas vytvorenu pod linuxom.. hm?;) ta je ako primarna, preto
nasleduje za "cecko" vo vypise windoze..
skus si pozriet fdisk-om pod linuxom poradie particii a k akemu oddielu
prinalezia..

> samotna DOS 16 particia je pouzitelna aj pod WIn98 .. akurat mi k nej
> vytvoril este jeden disk .. cize system hlasi systemove C:, nepouzitelne D:
> arealne E: ( kde su fyzicky aj data )
> D: sa neda vymazat, naformatovat ani nic ine ..
hm, ako chces mazat ext2fs particiu pod windoze?;))
imho, tak ako to mas je to ok, a da sa to pouzit na zdielanie particii medzi
systemami..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk