Tunel skrz internet.

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Úterý Listopad 16 11:16:58 CET 1999

On 16 Nov 1999, Petr Novotny wrote:

> Udelal jsem tunel pomoci /usr/doc/HOWTO/mini/VPN a slape mi dost dobre
> (navic je diku ssh sifrovany a komprimovany). Samozrejme je
> pouze IP.

   Mate-li zajem o tunelovani Ethernetu pres IP sit, tak doporucuji vtund
(http://vtun.netpedia.net/).

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========