Jaky POP3 server

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Listopad 17 09:22:45 CET 1999

Dobry den,

Michal Krause wrote:

> Dne 16.11.1999 Libor Pechacek napsal

> Ja mam qmail, ale zatim se mi nechtelo na maildir prechazet (prestoze znam
> jeho vyhody a uznavam je). Mam z toho prechodu trosku strach, zakaznici
> nejsou zrovna tolerantni ani ke kratkodobym vypadkum, i kdyz je to pro
> jejich dobro :(

Ja jsem se tady z Maildir vratil zpet a mam ted postu dorucovanou do
~/mbox. Precetl jsem si nejakou dokumentaci v baliku imapd a tam jsem se
docetl, ze ma Maildir zase problemy s rychlosti... Navic jsem tu mel
docela problemy s imapem, ktery nutne potrebuju. Nicmene je pravda, ze
jsem nekde zahlidl neco jako qmail-imap... Proste: nevim, zda je Maildir
uplne nejlepsi reseni... Nastesti existuji utility pro prevod do Maildir
i zpet...

> --
> S pozdravem
>
> Michal Krause                                                      /\

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72