Vicenasobne zpracovani PHP skriptu

Roman Kolombo roman na csadjbc.cz
Středa Listopad 17 09:35:11 CET 1999

>Ahojte
>
>mam dotaz. Lze nejakym zpusobem zajistit vice(dvou)nasobneho zpracovani PHP
>skriptu v Apache ? Jinymi slovy, pro vytvareni WWW stranek pouzivam
>Apache,PHP a PostgreSQL. V db jsou ulozeny staticke stranky. Pri vlozeni
>dynamicke stranky (PHP skripty) do db se sice spravne vygeneruje spravne
>stranka s PHP podle databaze ale tento se jiz nezpracuje.

Neco podobneho jsem resil. Cast stranky vykresluje formular a jina ho
zpracovava.
Pouzil jsem na to knihovnu PHPLIB, ktera umoznuje session promenne.

priblizna struktura ($krok je session promenna)

switch ($krok)
    case "" :
      //  kreslim formular
    $krok=1;
    break;
    case 1:
    // vyhodnotim co mi zadal
    if (Je_To_Spatne)  //  znova vykreslim formular
       {
               $krok="";
                Header ("Location: http://$SERVER_NAME".$sess->self_url());
                break;
        }
    // zapis do databaze;

Problem byl, ze jsem to doma testoval na pripojenem notebooku pomoci IE,
ktery na Location ...
zareagoval tim, ze znova vykreslil formular. Totez delal i Lynx.
V praci se to ovsem pouziva na Netscape pod Linuxem, ale ten se mi
nepodarilo prinutit ke znovunacteni stranky pomoci Header (Location ....
, pokud je to ta sama strana. Nakonec jsem to vyresil tim ze za $SERVER_NAME
dosazuji jednou IP adresu a jednou jmeno.
Nevite nahodou nekdo, jak toto vyresit lepe ?

Diky Roman Kolombo