Hledani v www.linux.cz (Re: Často kladené dotazy)

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Středa Listopad 17 09:51:42 CET 1999

> klicove slovo objevilo. Typicky hledam slovo, najdu ho v nejakem
> Re: na sedmou, a pak se horko tezko proklikavam k pocatku
> threadu, abych zjistil, jestli se to vubec tyka me situace.

	Tak tady bych se pro zmenu Searchu zastal (BTW ten FAQ jak hledat by
vazne bodl, koukam...:-|):
1. Staci otevrit pouze ten prispevek, ktery Search najde a z nej (dole)
vede odkaz na 'Zdroj" (pravda, sam nevim, proc nekdy je zdrojem uz
Re:...)
2. Puvodni problem je zpravidla vyresen zahy, ale diskuse se dost casto
jeste zaobira ruznymi detaily, ktere s puvodnim problemem vubec nemusely
souviset, takze tady pozor...

	Stav popisu je ze vcerejska, kdy jsem resil problem s RH6.1cs a
kdm/xdm/gdm, zatim bez uspechu...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz