proftp a zvlastni prihlasovani (delsi)

Milan Plsek linux na brno.cz
Středa Listopad 17 11:26:07 CET 1999

Omlouvam se, ze tu s tim jeste otravuju, ale snad by mohlo jeste nekoho
neco napadnout.
Stale mam problem s proftpd. Funguje dobre, jen pri prihlasovani uzivatele
pozaduje najednou silene kvantum pameti ( kolem 90% ) i IDLE dosahuje
snad 50% coz je u masiny s 256 MB pameti a 400 MHz Pentiem II docela
divne.
Jadro jsem upgradoval na 2.2.13, DNS je urcite v poradku, zdrojaky
jsem jeste pro jistotu rekompiloval. Skusil jsem spustit proftpd v debug
modu (debug-level 5):
connected local: 194.1.1.1
connected remote: 194.1.1.37
received: USER nekdo	/* trva hrozne dlouho - snad 15 s. */
received: PASS hidden  	/* trva jeste dyl - odhaduju tak 30 s. */
zadna chybova hlaska se neobjevi ani tady, ani v syslogu.
pam vypada presne tak, jak je doporucovano v README (zkusil jsem s tim
trochu vrtat, ale take nic)

#%PAM-1.0
auth       required	/lib/security/pam_listfile.so item=user \
sense=deny file=/etc/ftpusers onerr=succeed
auth       required	/lib/security/pam_pwdb.so shadow nullok
account    required	/lib/security/pam_pwdb.so
session    required	/lib/security/pam_pwdb.so

P.S. ze zacatku to slo dobre, ale pak jsem odinstaloval wu-ftpd, ktery
jsem nepouzival, a zacalo tohle - nevim jestli to spolu nejak nesouvisi.
Podle me to ale prece nemuze mit vliv, navic kdyz jsem to jeste jednou
prekompiloval.