Často kladené dotazy -

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Listopad 17 12:38:22 CET 1999

| [...]
| Preto by som navrhol, aby patrilo k dobrym mravom
| tejto konferencie, ze ak niekto vyriesi problem pomocou konferencie, nech
| sam urobi vytah z odpovedi a pripoji hotove riesenie. FAQ admin, by uz
potom
| len zakategorizoval prispevok do FAQ.
| Mozno by bolo fajn, aby ucastnici automaticky dostavali z konferencie
update
| FAQ, povedzme 1/4 roka, co by trochu eliminovalo lenivost a nemoznost
| niekoho browsovat po webe a nieco stahovat, pripadne sa prehrnat
archivom.

> [...]

Myslim si, ze toto je nejkonstruktivnejsi napad, ktery tady s timto Re:subj
padl. I sam bych se primlouval za toto reseni, nebot vse, co resim a s cim
se setkam, pisu do textaku, protoze hlava je derava. Sice je to jazykovy
mix (CZ/SK/EN), ale nemyslim si, ze by to muselo ve FAQ tolik vadit. Takze
uz jen zridit nejakou emailovou adresu, akm by se tato reseni dala posilat,
dat to do META-FAQ (posilat reseni sice ne jako povinnost, ale jako tichou
podporu linuxove obci u nas) a je to. Myslim si, ze kazdy, kdo je v teto
konferenci, ma mnoho takovych svych souborku JAK-NA-TO a ne par jako ja
(sam z konference spise cerpam, nebot se zdaleka nepocitam mezi adv usery,
ani na to nemam cas, ale linux se mi cim dal vic libi).

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC