aty128fb v kernelu 2.3.28

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Středa Listopad 17 13:11:17 CET 1999

# Pred nedavnem tady nekdo psal o tom, ze se mu podarilo rozchodit aty128fb
# podporu v jadre 2.3.28. Ja jsem to taky zkousel. Prelozilo se to vsechno v
# pohode, ale dal nevim jake parametry mam davat lilu abych donutil jadro
# tento framebuffer pouzivat. Bohuzel v dokumentaci se zdrojakama je to
# popsane velice strucne a obecne a o aty128fb tam neni nic, tak jsem se
# chtel zeptat co mam nastavit (video=?, vga=?), aby se to rozjelo.

  Neni to zbytecne? Na strankach www.suse.de najdete XServer (xrage.rpm),
ktery zvlada ATI Rage 128 a karty ji podobne.

  Robert

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz
                  Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne