Ovl. SCSI INITIO4203, OPL3SAx, HPLJ_III

David Sauer davids na penguin.cz
Středa Listopad 17 14:37:11 CET 1999

    NM> Nazdar lidi, Chtel bych se zeptat, jestli nekdo nahodou nevite, kde
    NM> by se dali sehnat ovladace pro vypalovacku SCSI INITIO4203,

Zkusil bych domaci stranky jednotlivych vypalovacich programu. Vcelku by se
SCSI nemely byt problemy.

http://www.alsa-project.org/

    NM> a tiskarnu HP LaserJetIII.

Ghostscript obsahuje ovladac ljet3.

    NM>    Zkousel jsem ovladace co jsou normalne v distribuci RedHatu 6.0
    NM> a nefunguje to.  Zvukovku a vypalovacku jsem zkousel instalovat
    NM> jako modul pres insmod,ale neslo to.

To znamena co? Pokud podate tyto informace, neocekavate, ze z toho nekdo
neco pozna, ze?

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)