Software

Jan Moravec javim na suse.cz
Středa Listopad 17 12:04:20 CET 1999

Michal Bozon wrote:
> Co vsichni na tom Linuxu mate?

Je zadarmo a je flexibilni.

> Zajimalo by mne, jestli jsou i nejake aplikace na Linux zdarma, kdyz je
> zdarma i samotny Linux. Jaka je dostupnost programu pro Linux?

Samozrejme. Dostupnost ... pres ftp se najde vlastne vsechno. Pokud je
clovek linej, nebo chce mit jiste vyhody (podpora, pohodli ...), koupi
si oficialni distribuci u distributoru. Nebo v nejakych tech casopisech
o software se take lecos najde.

> Je mozne mit nainstalovany soucasne Windows98 a Linux a po startu pocitace
> si vybrat ktery z nich se zavede? Slysel jsem o nejakych problemech s
> diskem.

To take neni problem. Ja osobne to provozuji uspesne uz nejaky ten
patek. K vybirani pouzivam LiLo a jsem spokojen.
A problemy s diskem ??? To je dost obecne ...

Vice se da nalezt na http://www.linux.cz a dalsich ...

--

	S pozdravem
							Jan Moravec