Pripojeni Linuxu k internetu

Jirka "Eagle" Novák jiri_novak na usa.net
Čtvrtek Listopad 18 09:35:51 CET 1999

   Rovnez zdravim...
mno, ten balik muzete stahnout leckde (ftp.redhat.com, ftp.tu-chemnitz.de,
atd.), ale mozna by spis pomohlo zakompilovat podporu pro PPP do jadra, ne?
Navod na to by mel byt soucasti Vasi distribuce.

S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
prog na unicode.cz