Problem s SSH

HANUSIAK, Peter hanusiak na globtel.sk
Čtvrtek Listopad 18 10:37:16 CET 1999

Pokusal som sa rozbehat SSH client tak aby som sa v pohode pripajal na
nejake servery.

Robil som to v Suse 6.2 a stiahol som si hq.alert.sk najpr
ssh-2.0.13.tar.bz2
ten sa v pohode skompiloval a nainstaloval. Pruser bol v tom, ze som sa
nemohol konektnut na server kde bol SSH1. Nastavoval som v /etc/ssh2/
konfiguracny subor a zistil som, ze ked sa chcem konektnut na SSH1 servera
tak musim
mat nainstalovany aj SSH1. Tak som si zacal instalovat najnovsiu verziu
ssh-1.2.27-patched.tar.bz2
Tiez vsetko v pohode compile aj install.  Konektnut som sa tiez konektol.
Ale ked som skusil    ssh -l user  -R port1:host:port2  masina
Tak napisal bad forwarding specification "port1"
Studoval som man, helpy a ine tyckoviny potom som sa spytal ludi a oni
tvrdili, ze to ide.
Tak som isiel na inu masinu kde je SSH 1.2.26 a tam som dal ten isty prikaz.
A cuduj sa svete v pohode to islo. Tak som zacal instalovat
ssh-1.2.26.tar.bz2
Lenze tu ./configure presiel ale pri
make   to uz nepreslo lebo nevedel spravit login.o nieco mu tam chybalo.
Je to divne lebo vsetko predtym preslo v pohode len toto nie.
Stretol sa niekto s takymto niecim? Alebo viete ako to rozbehat aby to islo
konektovat sa na
ten SSH1 aj s tou 1.2.27?
Dakujem
			Peter Hanusiak