HW: Jakou sitovku koupit ?

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Listopad 18 11:47:48 CET 1999

Preji krasny slunecny zimni den !

Tohle a podobna temata se tu obcas probiraji, nicmene rad bych to
zkusil z druhe strany. podle dotazu vim, ze nekteri uzivatele maji
problemy s nekterymi sitovymi kartami. Jake karty byste z vlastni
zkusenosti mohli doporucit ?

Pozadavky :
 - nizka cena !!
 - samozrejme dobra podpora v linuxu
 - take podpora ve Win95 a DOSu
 - _bezproblemovy_ provoz na 10, resp. 100 Mb
 - moznost nastavovat parametry karty i z linuxu
 - podpora z isapnp (pokud je PnP)
 - provedeni jak ISA tak PCI

Sitovky budou nasazeny v male firme, takze nejsou nutne zadne
specialni vlastnosti (fast switching apod.).

Ja sam mam dobre zkusenosti s 3Com na 10 Mb (stoji na nich u nas
stredne velka sit), ale tady byly ohlasy, ze 3Com ma problemy na 100
Mb. Navic jejich cena oproti jinym neni prave lidova a zakaznikovi na
cene bude dost zalezet.

Na INVEXu jsem obesel par stanku. K linuxu se hlasila jedina firma,
ktera mi doporucila sitovky CNet, s udajne dobrou podporou. V jadre
jsem nic takoveho nenasel, vyrobce tvrdi, ze jsou NE2000
kompatibilni. Zna tyhle karty nekdo z vas ? Co si o nich myslite ?
Nerad bych naletel.

Diky za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz