K7 a Linux

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 18 13:20:44 CET 1999

Dobrý den,

Daniel Prynych wrote:

> Dobry den
> v utery nam meni serveru MB a procesor na K7/550.
> Chtel jsem se zeptat, jsou s K7 na Linuxu nektere
> "zaludnosti" na ktere si mam dat pozor.

K7 má údajně nějaké problémy s neúplnou kompatibilitou mtrr s
Intelem. Vše má být vyřešeno od jádra 2.2.12, možná by se dalo
použít i jádro 2.0.3x. Horší to bude asi s instalací, možná by se
dalo nainstalovat Linux na jiné desce a pak až tam strčit K7...

> Dekuji

Neni zac...

> Daniel Prynych

Zdravi
Honza Marek
P.S. U nás máme K7/500 (není na ní ale Linux), a musím říct, že
běhá skvěle a např. přes počáteční testy (POST) se přenáší až
dvojnásobně rychle (subjektivně přibližně odhadnuto)...
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72