Problem s SSH

Čtvrtek Listopad 18 13:41:46 CET 1999

HANUSIAK, Peter (hanusiak na globtel.sk) wrote:
: Pokusal som sa rozbehat SSH client tak aby som sa v pohode pripajal na
: nejake servery.
:
: Robil som to v Suse 6.2 a stiahol som si hq.alert.sk najpr
: ssh-2.0.13.tar.bz2
: ten sa v pohode skompiloval a nainstaloval. Pruser bol v tom, ze som sa
: nemohol konektnut na server kde bol SSH1. Nastavoval som v /etc/ssh2/
: konfiguracny subor a zistil som, ze ked sa chcem konektnut na SSH1 servera
: tak musim
: mat nainstalovany aj SSH1. Tak som si zacal instalovat najnovsiu verziu
: ssh-1.2.27-patched.tar.bz2

... a problemy a problemy a problemy. Zkuste radsi OpenSSH. Najdete
ho na www.freshmeat.net.

Leos Bitto